Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Το Ε1 φιλοξενεί τον κ. Βαγγέλη, τον δάσκαλο, τον ποιητή, τον συγγραφέα



Σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση τα παιδιά του Ε1 είχαν την τιμή να γνωρίσουν από κοντά έναν θαυμάσιο άνθρωπο, τον συμπολίτη μας δάσκαλο, ποιητή, συγγραφέα και δημοσιογράφο κ. Βαγγέλη Κακατσάκη. Τα παιδιά υποδέχθηκαν τον κ. Βαγγέλη με όμορφες μαντινάδες υπό τη μελωδία της λύρας του Γιάννη. Στη συνέχεια έγινε αναφορά στην πολυσχιδή προσφορά του κ. Βαγγέλη στα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μας ενώ ο Λευτέρης, ο Γρηγόρης και η Δέσποινα συνόδεψαν όμορφες μελωδίες με την κιθάρα τους και ο Γιώργος με το αρμόνιο.


Το 8ο Δημοτικό Σχολείο ευχαριστεί ιδιαίτερα τον μεγάλο αυτό άνθρωπο και Χανιώτη τον κ. Βαγγέλη για την τιμή που μας έκανε.


Μπράβο στα παιδιά μας, μπράβο και στον εξαιρετικό συνάδελφο τον δάσκαλο του τμήματος!
Share:

1 σχόλιο:

  1. Με τα παιδιά της Ε1 τἀξης του 8ου Δημ. Σχ. Χανίων σήμερα το πρωί για δυο ώρες. Τι ευλογία κι αυτή, στον απόηχο της παρουσίασης της ποιητικής μου συλλογής "Όπως το ψωμί", στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων στις 5 Μαίου. Να μιλάμε για τις εντυπώσεις τους από την παρουσίαση, που ήταν εκεί με τους γονείς τους , με πρωτοβουλία του δασκάλου τους… Να παρουσιάζουν με τον δικό τους αγαπητικό τρόπο τα ποιήματα μου... Να μου διαβάζουν τα δικά τους ποιήματα... Να ρωτούν, να ρωτούν, να ρωτούν... Να χτυπά το κουδούνι για διάλειμμα και να μην το ακούνε… Κατά το δάσκαλο, τον φίλο μου τον Βαγγέλη Παγωνίδη και οι μαθητές του!

    Σας ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου, καλά μου Πεμπτάκια του Ογδόου! Για όλα! Για τον τρόπο που με υποδεχτήκατε με τη λύρα... Για την προσέγγιση στα ποιήματα μου... Για τις ερωτήσεις σας... Για την ευγένειά σας... Για την αισιοδοξία που μου χαρίσατε... Και βέβαια τον φίλπ διευθυντή του Σχολείου Νίκο Δόβρο για την υποδοχή.Και για τον πίνακα με το πορτρέτο μου που φιλοτέχνησες , Νίκο Μυλωνάκη με τη μαμά σου, τη Χριστίνα Βακάκη,
    μαθήτριά μου στο Δημ. Σχ. Στροβλών Σελίνου, τα πρώτα χρόνια της Υπηρεσίας μου, ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Copyright © 8ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων | Powered by Blogger Ανάπτυξη/Διαχείριση: Νικόλαος Δόβρος & Design by ronangelo | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com